sampai nya hati...


hye *some text missing*
semenjak kebelakangan nih,
aku tengok ayah macam tak sihat jee,
bila tengok muka ayah rasa sayu sangat,
muka ayah nampak pucat pastu nampak tak sihat...
ish,mesti ayah penat kerja..
Allah..
Kau berikanlah kesihatan yang baik kepada kedua ibubapaku..
_amin_

"ya Allah kau kasihanilah ibu bapaku 
sebagaimana mereka mengasihaniku semenjak aku kecil"
_amin_

aduh,kenapelah dengan,
perasaan aku nie,asyik berubah-II jee,
( erkk )
isk,nak teruskan ke tak ni,atau nak stopkan jee,
aduuh,dilema dilema dilema
fening kefala aku,fening..!

kalau nak stop,rasa bersalah pulak,sebab dia dah
 *some text missing*
aduuhhh,ya Allah bagilah petunjuk...
berilah jalan keluar..
amin...

ish,dia tu cakap pasal sape eak...?
nape aku rase lain jee lepas *some text missing*
aduh,susah-II,
kan best kalau dapat baca isi hati orang,fikiran orang..
tak lah kita nih tertanya-II,
aduuhhh..!
fening lagi dah nie kefala akuh..
afefontakfoleh..!






-TAMAT-
written by : makwe
speech : aku lupa tulis tittle tadi  =="
credit to : si dia dan si dia




thanks sudi baca,awak cantik dan handsome sangat..!