penakut punya BUDAK..!


pukul 2.56 pagi,
gua tulis entry........lu tanya mood gua?
ape?!? lu fikir gua takot kaa..?lu silap..
sebenarnye memang gua agak takut,malam-II sorang-II mata celik,
memang gua takot,kejut akak dan adek gua bangon,
suruh temankan,ya...itu gua,gua mengaku...

pergi bangunan tinggi,tengok bawah..
gua rasa macam nak pengsan..
lu jangan ketawa,itu memang gua,gua takut tengok tinggi-II,
tapi dalam masa yang sama,gua suka tengok ke bawah 
dan fikir ada orang jatuh ke bawah
depan mata gua,mesti pengalaman menarik,

gua suka lawat orang sakit,
ye,tak payah puji gua,gua memang baik,
tapi,sumpah gua tak boleh tengok orang kena injection,
gua rasa milu,lepas tu,gerenti gua terus doa,
jangan lah gua kena satu hari nanti,
itu doa gua,

gua takot tengok benda yang ngeri,
gua tak suka filem lasak,tumbuk tendang,sampai keluar darah,
bikin gua terseksa,gua banyak takut,
kenapa mesti ganas macam tu..?
gua rasa kasik cubit dan penampar sekali cukuplah..
tak payah lebih-II,kalau itu orang keras kepala lagi,
kitee bakorrr jeeee~

gua paling benci situasi bila ada orang bergaduh,
gua risau kalau-II,sampai berbunuh-II,
gua mesti akan gelabah,
aiyyooo,banyak teruklah gua,

gua paling takut kalau nama gua ada dalam buku disiplin pelajar,
kalau ada,gua rasa,macam gua dah jahat sangat,
gua rasa macam nama gua dah teruk,
mesti susah nanti bila dah habis sekolah,
(teruknya pemikiran gua..haha)
nasib baik,nama gua masih bersih,
tak pernah kena demerit lagi...yahoooooo!
gua memang pengawas yang baik..lalalalala~

last sekali,semua orang takut benda nie,
sape yang tak takut,memang penipu punya orang,
gua yakin,semua orang takut pada kematian,
semua orang takut pada hari kiamat,
tapi yang penting,
semua orang takut pada yang
 MAHA KUASA ALLAH SWT...

baiklah,gua rasa itu saje lah benda 
yang gua takut yang dapat gua bagitawu same lu orang,
gua ada nasihat,
JANGAN BIARKAN BENDA YANG KITA TAKUT,
MENGHALANG KITA DARI MELAKUKAN APA-II 
KEMAHUAN DAN KEINGINAN KITA,
JANGAN JADIKAN IA SEBAGAI ALASAN UNTUK KITA
BERPUTUS ASA TERHADAP SESUATU PERKARA..
INI KERANA,
DARI KELEMAHAN ITU AKAN MUNCUL SATU KEKUATAN..

entry malam-II memang selalunya akan buat penulisan aku berbeza..
aku lebih suka tukar-II cara penulisan,
sebab aku tawu ada jugak pembaca blog yang berjiwa 
ganas dan rempit...malah ada juga yang berjiwa lembut dan jiwang,
oleh itu ,aku dengan satu hati sahaja,
sudi menukarnye...hehehee
(aku gurau jee)

oke,selamat malam,pagi,siang dan tengah malam,
kredit to  : encik tengah malam dan puan pagi...













thanks sudi baca,awak cantik dan handsome sangat..!