PAKWE ke 100..?!?


 BISMILLAH...

 " CINTA ITU INDAH KALAU IA HADIR DENGAN MEMBAWA BERSAMA CINTA KEPADA YANG MAHA PENCINTA "

assalammualaikum..tak jawab dosa,kalau jawab sayang..(pinjam tagline kak maria elena yang superbhot)

hari ini hari ahad..entry kali ini merupakan entry pertama yang aku tulis pasal cinta,perasaan,boypreng,hati,dan jiwang.. cehwaah,rasa segan pon ada jugak,ceh tapi aku buat jee,,weee~


Cinta itu kejujuran kerana cinta tidak pernah memaksa..
Cinta itu murni kerana cinta memerlukan ketulusan hati..
Cinta itu kekuatan kerana cinta memerlukan ketabahan..
Cinta itu kesabaran kerana cinta menguji keimanan..
Cinta itu keredhaan kerana cinta pemberian Tuhan..
Cinta itu kemaafan kerana cinta sangat sensitif..
Cinta itu kesetiaan kerana cinta hanya pada yang satu..
Cinta itu persahabatan kerana cinta asasnya kepercayaan..
Cinta itu inspirasi kerana cinta membina kekuatan..

cinta kadang-II sweet sangat.....but,sometimes it so hurt and annoyed
9.november.2011
aku masih ingat tarikh tu..huhuh
aku harap korang paham-II la ye tu tarikh apa..
aineen + syahmi 




so,aku pasti korang dah faham kan..kan,kan,kan..??
hehehehe
erm awak,ada gambar nie nak bagi tawu sesuatu kat awak..
baca tau...faham kan sekali..ehehehe 
menduakan tu tak baik tau...mueheheh

sume nie asam,garam,gula,kunyit,minyak,telor,nasi dalam percintaan la namanya...bhahahah

lalalalalalalalalalala......okeyh!
stop it,

you all, i nak citer nie..
aku ni kalau korang nak tawu,memang kuat sangat merajuk..
nasib baiklah,ada si dia yang memahami..
hehehehe

syahmi lah yang selalu pujuk...selalu mintak maaf...alahay...jahatnya aku...isk3

inilah masalahnya,hati perempuan memang kuat merajuk,jealous....hehehe

korang,dekat phone aku,kemain lagi text-II sweet si dia bagi kat aku..
hamboyy,aku nie pulak jarang sangat bagi kat dia...
aiseyhman,terbalik pulak..ngehehe
tapi xpe,saya suke la awak..nanti bagi banyak-II lagi tau...
biar penuh inbox dengan mesej gula-gula dari awak...hehehe

haha,aku nak cakap ni,tapi tak tawu nak cakap apa,
malu le tuuu  
hehehe,bukan malu la,apa ingat aku takda hidung kee..?
erm,xde idea la,tawu x..??!come to mama idea...kahkahkah




err,awak,nampak kan gambar kat atas tu,jangan jadi macam
mamat tu tau...ehehehe,


erm,ye awak..kita tak pernah jumpa,
kita tak pernah tengok muka masing-II secara depan-II
kita kenal pun dekat facebook je,tapi saya tak suka panggil
cinta muka buku..

sebab biasanya,cinta macam tu berakhir macam tu je,
saya tak sukalah,saya bukan macam tu..
saya percaya awak,selagi ada keikhlasan dan kejujuran
dalam hati masing-II,insyaAllah..
semuanya akan baik-II jee...

jadi,saya nak awak faham tu..lagi pun,bukan saya sorang je yang cakap tau,
tu gambar kat atas tu pun ada cakap tau..kihkihkih


ea,sape tu gambar kat atas tu..?
macam tak kenal jee...eheheheh...
iloveyou


mencintai kerana Allah itu lebih indah..
cinta yang diredhai Allah juga lebih indah...
bercinta kerana Allah ?
merupakan seindah-II cinta......




thanks sudi baca,awak cantik dan handsome sangat..!