macam good-II la kita~


hoi hoi hoi....!
apa akbar,berita harian ka metro ka..?
malam ini ada benda penting yang aku nak cakap dan bagitawu 
kat korang semua...

so,as youl information,tuan blog nie 
sebenarnya tengah demam,atototo..manyak kasihan kan..?
and tengah-II demam nie pulak ditambah pulak 
dengan *some text missing*
hahaha,sorry..

okelah,malu la lah nak type lelame...(motif?!)
cenggini lah,aku terus dan terang ye,
sebenarnya kaaan.....
erm,sebenarnya...aku...kan...
erm,kan...





haa,so..korang dah fahamkan..?
eheheheh
actually itulah yang aku nak bagi tawu kat korang..
apa..?apa korang kesah..?
choyy..!
ape aku kesah kalau korang tak kesah..?
lalalalala...
gurau jee...jangan marah ye,

errr,okelah..itu je yang aku nak bagitahu sebenarnya..
aku  just nak tambah,yang aku nak mintak maaf,
kalau-II ada penulisan aku dalam blog nie yang dah buat 
korang terasa atau marah..

dan untunglah pada mereka-II yang pernah aku tulis pasal dia kat 
dalam blog nie,sebab..itu tandanya,
aku memang sayang sangat kat korang tau..!
eheheh,so kalau sesape nak aku tulis dalam blog nie,
meh sini bagitawu...hehehe


tapi,jangan salah faham,
tak semestinya korang tak pernah ditulis dalam 
entry aku,bermakna aku tak sayang korang,
huhuhu..sumpah..aku sayang orang yang sayang aku..
sebab aku ada prinsip sendiri..
INGAT 2 LUPA 2

so,kalau korang nak tawu,
apa makna INGAT 2 LUPA 2 tu...
erm,nantilah aku bagitahu,
ehehe,sekarang aku manyak malas la,korang bukan tak tawu
yang sekarang aku tengah demam...
heey,lupe letuu...
*sabor jee laa*

so,erm okelah...jam aku dah pukul
12.52 pagi nie...
cehh,macam aku terus tidur je lepas nie,
hurm..xde maknenye..aku nie paling awal tido pon 
lebih kurang pukul 2 atau 3 pagi...
haa,itulah awal aku...
(bile nak stop tulis nie..)

ahhhh!
K
b
y
e
!



kredit to : abang zizie,sebab bila aku tawu dia
 nak tulis entry baru,aku pun nak tulis jugak..
eheheh,





thanks sudi baca,awak cantik dan handsome sangat..!