tak sangka.....!

BISMILLAH....

Selasa 29.11.2011,pukul 5.20 petang,alhamdulillah,Allah masih bagi peluang untuk aku menaip dalam blog yang sangat-II aku sayang..dekat blog nie lah, aku dapat berkongsi cerita,dapat meluahkan rasa,dapat belajar betapa pentingnya ilmu dalam menulis..Allah,banyaklah,kebaikan dan kenangan-II manis yang ada dalam blog nie,sebab blog jugalah aku telah dapat seorang abang angkat (hehee),sebab blog juga lah,aku dapat kurangkan rasa sedih,Allah..ujian yang kau berikan padaku tadi,walau pun kecik,tapi benar-II menguji fikiranku,aku benar-II rasa terkilan dan kecewa,hampir saja aku putus asa terhadap ujianMu,tapi alhamdulillah, Kau telah berikan aku jalan keluar..Kau telah berikan aku 1 lagi peluang..


oke,now..x mao sedih-II,bak kata abang zizie,aku nie setiap hari sedih jee,huhuh...betul jugk ek..
erm,jap-II,nak share something..


LESSON IN LIFE

A wise man sat in the audience and cracked a joke. Everybody laughs like crazy.
After a moment, he cracked the same joke again.
This time, less people laughed.
He cracked the same joke again and again.
When there is no laughter in the crowd,
he smiled and said:
You can't laugh at the same joke again and again,
but why do you keep crying over the same thing
over and over again?



huhuh,betulkan ayat tu...suka sangat short story kat atas tu..oke,now i'll would like to begin my first story..

hehee,korang tawu tak semalam kan danny,dania and kak yan datang ruma..! ya ampun,bersyukur bangat gue,happy lorh..huhuhu...walaupun sekejap je,tapi alahay,lepas main dengan dyerang,cium dyerang puas-II, amik gambar dgn dyerang,makan dengan dyerang,Allah,puuas nye hati...syukur alhamdulillah..ha,nanti aku share gmbrnye,tpi x bykla gmbr aku..hehee,ade yg tak pkai tudung,kihkihkih..


huhuh,dania xnak pandang camera..huhuhu

rafi and danny..

dania after crying..hehee,cyg dania...!

nangis sebab takot dgn kiteorg,dah lame x jumpe la katekan..

hehee,ingt dah hensem la tuu...lalalala

kak yan and my mummy..hehee

how cute u r dania...!

danny and izzati...weeeee~

ha,so itulah bebape gmbar yg dpt gue kongsi sama kalian,mohon ampun ya jika gmbarnya enggak jelass..camera fon aja,gue enggak punya DSLR....(wuawuawua)

erm,oke lah korang..stopkat sini lah,aku dah tak tawu nak type ape lgi..hehee,just nak share something,jap ea...

♥*¨*♥•♥*¨*•♥♥*¨*♥•♥*¨*•♥♥*¨*♥•♥*¨*•♥♥*¨*♥•♥*¨*•♥♥*¨*•.
Syaitan akan sentiasa membisikkan sesuatu pada hati kita, andai kita niatkan sesuatu yang baik, syaitan akan berkata JANGAN, tapi bila sudah kita nekad lakukan kerana Allah, dia akan berkata BANYAKKAN LAGI DAN LAGI sehingga kita merasa terlalu agung dan riak, maka berhati-hati dengan perangkap syaitan.
♥*¨*♥•♥*¨*•♥♥*¨*♥•♥*¨*•♥♥*¨*♥•♥*¨*•♥♥*¨*♥•♥*¨*•♥♥*¨*•.




thanks sudi baca,awak cantik dan handsome sangat..!