alahayyy~2012

BISMILLAH...

assalammualaikum,pukul 11.34,aku cuba cari mood-II aku,aku cuba untuk kumpul mood-II aku sebanyak yang boleh,(ngehhehe)malam nih,alhamdulillah,aku rasa gembira sangat...salah satu sebabnya ialah kerana,aku bersyukur sangat sebab tak terlepas dari menyambut kedatangan MAAL HIJRAH..
alhamdulillah,aku nak ucapkan terima kasih kepada abang zizie dan juga abang naqib( pc ) sebab dah bagi aku maklumat tentang malam ni..


second happy jugak sebab aku baru je lepas mesej dengan syahmi(first time mention name dye kat sini) sebab sudi luangkan masa mesej dgn aku..(kahkahkah)..ceh,mcm bru kali nih je mesej,huhuhu,xdelah cuma malam ni, rasa happy sikit sebab mesej time kredit dah paras bahaya..iskisksik...kesian-III


alhamdulillah,aku sempat juga sambut maal hijrah tahun ni,sempat jugak aku berdoa kepada Allah,
alhamdulillah aku bersyukur sangat-II,
malam ni,hati aku sedikit tenang,kerana aku telah dapat mengadu kepada Dia tentang segala masalah-II dan impian yang aku ingin selama ini..aku rasa segala beban yang ada,hilang serta-merta,Allah begitu besar keagunganMu..


Allah,akhirnya sampai jugak tahun 2012 ni ye,(huhuh) macam tak percaya pun ada jugak,yelah mana taknya, tahun depan adalah tahun yang paling penting dalam sejarah hidup aku,tahun yang paling  banyak memerlukan usaha dan fokus daripada aku...insyaAllah,aku akan pastikan apa yang aku azamkan selama ni akan tercapai,insyaAllah berkat doa emak dan ayah jugak,aku yakin aku boleh jadi seorang anak yang berjaya..dan insyaAllah berjaya didunia dan diakhirat nanti..


yaAllah,Kau kasihanilah ibu bapaku sebagaimana mereka mengasihani aku semenjak aku kecil..Amin


awak-II,nak tawu tak impian saya apa..?er,impian saya kan awak,erm besar tau..saya nak terbang dengan emak dan ayah saya..saya tak nak terbang ke tempat-II yang sejuk-II dan konon hot tu,tapi..saya nak terbang ke tempat yang paling suci dan mulia dekat dunia ni...awak-II semua,doakan ye impian saya tu tercapai...


11.58,aku masih terfikir dan tercari-II apa yang perlu ditulis..(huhuhu)...Allah,semoga cita-II aku untuk menjadi seorang pendidik dan penulis yang diredhai Mu tercapai..semoga cita-II ku ini dapat menjauhkan aku daripada jalan yang sesat seta mereka-II yang hanya menyesatkan..Amin..


erm,12.12.2012,korang tawu tak tu tarikh ape..?(kihkihkih)actually,itu tarikh birthday syahmi..muehehe, untunglah kan,tarikh birthday cantik..x macam aku punya tarikh 5.5.2012...(bajet)huhuh...saye suke-III..
korang,err,sorylah kalau aku ada selit benda merapu siket,erm,jari ni yang suruh,tapi aku taknak..(muka tak bersalah)jari paksa aku..(sabar je laa)..


12.06 malam (pagi),aku masih nak tulis lagi,tapi aku tak ada idea..erm,nak tulis apa lagi ek..?
erm,tahun depan umur aku dah 17,rasa tak percaya pulak,hoihoihoi,someone please slap my face..! (jangan,saya gurau sajee rajoo)eerr,aku tak percaya laa,ehehhe,madah~ percaya tak percaya,aku tetap akan ke 17 tahun..huhuhu...dah besar~(apekah)


12.10,penulisan aku semakin merapu,aku tersipu-sipu,takut kena penyapu,ye aku tipu,oke,sekarang i tawu u, i kena stop dari merapu-rapu...oke,err,aku nak ucapkan SALAM MAAL HIJRAH kepada korang, semoga segala azam dan doa yang kita panjatkan kepada Ilahi,akan dapat dimakbulkan dan diperkenankan olehNya..insyaAlllah..Allah itu selalu ada untuk mendengar doa-II dari hamba-II-Nya..


erm okelah,sampai sini jelah ye aku type,aku harap Allah memberkati penulisan aku ini..Allah, aku rindu pada KekasihMu ya Allah..Allahumma solli ala saiyidina muhammad...


SALAM MAAL HIJRAH
dunia ini adil,cuma manusia sahaja yang tidak pandai mengadilinya...




thanks sudi baca,awak cantik dan handsome sangat..!