laman sosial KAWAN cool...!!!

BISMILLAH...

assalammualaikum semua,
entry kali nih aku nak cakap sikit pasal laman sosial yang telah dicipta (cehwah) oleh seorang rakyat Malaysia yang aku pun sebenarnya masih tidak tahu maklumat-II peribadi atau asal-usulnya..oke actually, kalau korang tak paham lagi or masih ada yang tak tahu,ini sebenarnya kira kembar pada FACEBOOK lah,cuma yang lainnya sebab aku rasa akaun nih masih lagi bersih,kiranya belumlah tercemar dengan benda-II yang mengarut macam kat FACEBOOK tu yee,(huhuhu)

akaun RAKAN nih walau pun bila korang dah sign up,maybe korang akan rasa sunyi and perlahan sikitlah sebab masih belum ramai member lagi..tapi korang jangan bimbang,sebab bila korang dah masuk je situ,automatically korang akan jadi orang tak tawu malu...tawu sebab apa aku cakap macam tu..? hah,tu makan dia..(hahaha)
tak,sebabnya korang akan dengan selambanya menegur atau berchatting dengan mereka-II yang korang tak kenal pun...for example,aku sendiri...aku pun main tegur jee,member-II kat sana,untung semua nya tak sombong..

hee,tarikh aku buat akaun ni ialah pada 11.11.2011...huhuh,aku pun tak tawu nape aku mention benda nih,sebab aku tak admire sangat pun tarikh nih..(hahaha)erm,tapi seriously say,aku dah jatuh sayang dah kat akaun KAWAN aku nih...hee,pastu dah macam bosan jee dengan pakcek fecbukk tuh...huhuhu

korang-II,kat KAWAN kan,aku adalah kenal dengan member-II baru...semua best,semua nya tak sombong..huhuh,kejap ea,nak mention nama dyerang,


abg zizie,nana fiena,Syazwan,Haziq aka tokwan_malam,H4ck3r_Rc,Ikrul,Nabielah Dhah,Cik Nony,

hah,tulaah..yang kira rapatlaah,selalu chatting-II...(heheee),tapi kan sebenarnya best sangat kawan dgn diarang,semuanya baik,tak sombong,cool ,lagi...ape ek..?hurm...dahlah,xleh puji banyak-II,nanti dyerang kembang pulak..hahah...(jangan marah)

erm,so kalau korang berminat nak join akaun nih,korang boleh search je kat abang google ---> RAKAN.NET.MY
ha,lepas tuh korang sign up laa...then lepas dah sign up tuh,korang jangan lupa add aku ye...heheee...
nickname nye sama dengan nickname akaun fecbukk aku, AINEEN RAIN...(tak tawu malu kan?)

erm,okelah..stop sini yee,dah tak tawu nak type ape dah...cume aku nak cakap, sokonglah apa-II yang dilakukan dan dibuat oleh rakyat senegara kita nih...sama-II kite meriahkan lagi akaun KAWAN nih yee..
ajak member-II kite sign up..oke..??!!




thanks sudi baca,awak cantik dan handsome sangat..!