aku suka punya pasal

BISMILLAH...


ye aku tawu,gambar nih nampak bajet someyl,(terima kasih~)

assalammualaikum..
oke,disini,harini,jam ini,tahun ini,sekarang ini dan ini-ini...qu nak ckp,nak bagitawu,terangkan,dan hebahkan,yg start from today,this time at 4.06 p.m,hari khamis,aku tidak akan menggunakan lagi perkataan MAKWE dalam entry-II qu lagi..aku ulang type  = AKU TIDAK AKAN GUNAKAN LAGI PERKATAAN MAKWE DALAM ENTRY-II AKU LAGI....(oke,puass)

and aku decide (aku bukan bajet nak type dalam omputih,saje) untuk tukar benda nih,sebab aku rasa aku lebih selesa dengan perubahan nih..
and aku juga nak hakis,kikis pandangan orang pada aku yang kononya (kononnya oke) aku nih lembutlah, sopan bin santunlah,apa-II lah yang sewaktu dengannya...
aku dah penat dengan kata-II belakang ,tepi,kanan,kiri orang pasal aku...(oke,stop)
aku jugak ubah nih,sebab aku taknak lah orang cakap aku nih bajet perempuan melayu terakhirlah, gediklah,apalah(sesedeyh)...oke...

oke,now aku rasa,bahasa aku semakin kasar,(perasan tak)
oke..dah tittle entry nih pon AKU SUKA PUNYA PASAL ,so biarlah kan...
ye,aku rasa aku dah cukup banyak bersabar,before nih aku diam je,malas nak bibising,cakap itu ini pasal kokorang..sebab aku tak berapa nak biasalah, marah orang,tengking orang,tulis pasal orang kat status fb..
sorry tak biyase..

okelah(berape byk oke daa), aku nak MENTION kat sini,di sini..yang aku juga manusia biasa..!
aku juga ada hati dan fikiran...jadi,korang TIDAK BERHAK untuk "buat ketupat" pasal aku,di belakang aku atau pun tepi aku..(terima kasih)

 : : hurm..aku tak tahu kenapa,aku sungguh lega dan tenang sekarang..(alhamdulillah)
thanks sudi baca,awak cantik dan handsome sangat..!