aku nih teruk weyh

BISMILLAH...

assalammualaikum..
aku teruk lah weyh,aku selalu menangis bila masalah datang,
aku selalu menangis bila aku kecewa,sometimes fail exam pun aku menangis macam nak apa,
aku teruk lah weyh,
aku lemah,aku tak kuat,aku tak boleh tengok orang-II yang dekat dengan aku menangis..
nanti aku pun menangis jugak..
aku teruk lah weyh..
aku nak sangat berjaya,aku nak sangat capai impian aku,
tapi,Allah,sikitnya usaha-II aku,
aku teruk lah weyh,
aku kuat sangat merajuk,aku kuat sangat terasa,
aduh,weyh,dah ramai benci aku,dah ramai tak suka aku,
semua sebab perangai aku..
aku teruk lah weyh,
aku nih mudah sangat ikut orang,mudah sangat dengar cakap orang,
aku selalu sangat yang akan dapat susah bila dengar cakap kawan-II,
aku nih teruk lah weyh,
aku selalu sangat berlembut dengan orang,selalu sangat mengalah,
sampai-II,hal diri aku pun entah kemana..
aku teruk lah weyh,
aku selalu buat orang marah,aku selalu nak marah-II
bila orang marah,tawu merajuk,tawu masam muka..astaughfirulllah..
aku teruk lah weyh..
aku selalu nak merungut,aku selalu nak benda yang entah pape,
kalau tak dapat,nanti mulalah,duduk dalam bilik sorang-II,
aku teruk lah weyh,
aku nak sangat tutup aurat dengan sesempurna yang boleh,
tapi tak boleh jugak,aku tak kuat,
kadang-II baju seluar yang aku pakai pun ketat jugak,
itu pun nasib baik,hati aku lembut lagi,sebab bertudung,Allah,kuatkanlah aku..
aku teruk lah weyh,
aku benci denga perangai aku sendiri,aku benci dengan sikap-II BERUK aku,
aku kecewa dengan diri sendiri,
aku nak berjaya,tapi aku tak berusaha,aku tak percaya dengan kebolehan diri sendiri..
aku selalu putus asa sebelum mencuba,
aku teruk lah weyh
aku nak jadi orang yang disenangi oleh semua orang,
aku nak sangat semua orang selesa dengan aku,gembira dengan aku,
tapi aku sendiri yang tidak pernah cuba untuk senangkan orang lain,
aku sendiri tak pernah nak gembirakan orang,
aku teruk lah weyh
banyak sangat dosa yang aku lakukan..banyak sangat silap yang aku buat..
aku teruk lah weyh
semua kawan-II qu dah kedepan,semua dah mula berlari nak kejar impian dyerang,
semua dah ada nampak ciri-II orang-II berjaya..
tapi aku..??????
astaughfirullah...apelah nak jadi dengan aku nih....

Allah,Allah,Allah....
CUKUPLAH ALLAH SEBAGAI PEMBANTUKU DAN ENGKAULAH SEBAIK-BAIK PELINDUNG
amin....

thanks sudi baca,awak cantik dan handsome sangat..!