entry pura-pura

BISMILLAH...

4.52 malam or also known as pagi, mata sepet   aku nie masih tak tido-II,nak kata petang aku dah tido,sebenarnya,aku tak tido pon petang tadi,ooh,mungkin sebab mata aku kena simbah dengan air oleh tangan lembut aku sendiri,supaya jangan pejam..

wahay penjahat  semua aku tengah senang hati,tapi tak goyang kaki, (meroyan) malam-II buta nie,aku dok sebok ber jalan-II,dan bersinggah-II ke blog orang,sampaikan dinding facebuku aku dah kene tampal dgn pelbagai resepi menarik dari para buaye...oopps.! sorry,bukan buaya,tapi blogger..

aku tengah menguap,tak tawu nak type apa dah,cuma malam nie, hati aku banyak senang dan gumbira, aku banyak ketawa dan tertawa~ ini semua sebab 1 blog yang aku baru jumpa,nama  blog tu agak ganas,malah tuannya juga bergambar ganas,tapi itu tidak penting, blog diutamakan muka diketepikan

malas cakap lebih, BLOG AKU BUKAN BLOG BAPAK KAU
haa,itu nama blog tu,amacam..?? ganas tak..? poyo-II jee an..?tetapi semua penjahat-II sekalian, bila engwak (engkau) semua kasik usya,kasik pusing itu blog,ohmakjemah..! banyak best wook,korang pasti akan beronok-ronok dan ketawa terbahak-terbahak... malah,otak korang juga akan terus bersuka- ria dan berduka -cita....

nape berduka cita...??sebab,aku rasa kemaybe-ian engwak semua akan terasa pada sesedikit entry-II nya,hal ini kerana,entry-II yang diberikan,amatlah gila best dan kadang-II menyakitkan hati jugak ....

aahhh!,itu tak penting,apa yang penting sekarang, blog ni banyak lawak,sebab tu lah aku suka baca, sebab lawak laa...korang pon sebagai penjahat  mestilah suka jugak kan blog yang berlawak-II nie... mueheheh....

okelah,jam aku dah pukul 5.16 pagi,aku rasa setakat inilah penulisan aku,aku dah cuba try tulis dengan ganas dan jahat, tapi aku rasa macam tak menjadik...aku cuba untuk lari dari tulis macam selalu yang seakan-II gigirl  sangat tu,tapi nampaknya,memang sukar nak diubah...atotototo,susah woooo~

aku pura-pura je~

p/s  ----> dia = semakin sombong,
aku = tak kesah pon,
hati = sebenarnya kesah,
dia = tak pernah paham,dan tak akan paham,
andai kuat ukhuwah kita,
insyaAllah, aku dan dia,akan berbaik ...

penjahat-II  semua,aku pura-pura lagi,untuk pengetahuan korang aku happy, untuk tulisan pink kat atas tu,aku malas nak amik pusing sangat,sebab buat kepala aku tambah lagi pusing-II yang sedia ada sebab overnight sampai pukul 6.oo pagi,

oke lu semua,aku nak publish post nih sekarang, Jah mintak izin yee mak..!
weeeee~ entry ni tajuknya pura-pura,sebab tu lah aku pura-II sedih tadi..hehee,jangan marah yeeeee~

PEN-OFF
thanks sudi baca,awak cantik dan handsome sangat..!