everything GONNA be okeyh..

BISMILLAH...

assalammualaikum,entry kali nih,mood aku dalam keadaan yang sangat-II baik..huhuh,alhamdulillah..thanks to Allah,because HE never far away from me..(oke,aku ciplak dri lirik maher zain)tapi apa-II pon,aku bersyukur sangat kepada Allah,sebab Dia sentiasa ada dekat dengan aku,ketika aku dalam keadaan apa pon..


so,seperti yang korang tawu,bebudak skola dah pon start untuk cuti sekolah,amek holiday nih,and enjoy it...spread(huh!)
and aku pon adelah bebudak skola,dan taon depan,insyaAllah jadi kakak senior kat sekolah tersayang..(huhu)haha,nak tergelak plak, act aku bukn nk sharing psal bpe umo qu,atau aku nih senior bagai..tpi sbnarnye aku nak lah jugak share benda-II yang bermanfaat dan tidak bermanfaaat yang maybe (maybe) aku akan lakukan holiday nih..


cuti skola dlm pengiraan aku adelah nak dekat masuk seminggu,tapi jujur dan ikhlas cakap,aku masih belum buka atau sentuh pun buku-II form 5 untuk tahun depan yang aku dah dapat tu..(hehehe)hurm,bukan sebab aku malas sebenarnya tapi sebab aku belum puas untuk menikmati cuti sekolah nih..lagi pun,cuti sekolah masih muda kot..(hahaha)


cuti sekolah aku tak tawulah ayah dengan mak nak ajak gi mana..hurm,rasanya duduk rumah je kodd..yelah,tengok macam tak ada pape pon..erm,sokeyh,aku tak kesah pon kalau tak gi memane or jenjalan memane,sebab aku lagi suka duduk rumah,tak leceh,then kurang dosanya,,sebab perempuan yang baik kan yang selalu berada dirumah..(sabdaNabi)


hurm,cuti sekolah nie ,sememangnya aku nanti-II kan,haha..sebab utama adalah kerana aku memang tak sabar nak rehat..erm,rehat dari jadi pengawas kat skola tu..(hoihoihoi)..banyak penat woo...itu pengawas skola saya hoo,macam itu polis punya kejaa,macam itu guard punya time lu tau tak..??sumpah ..! mak penat Jah..!


lalallaala~,maybe cuti nih,aku akan hang dengan kawan-II aku,or maybe kita orang akan ade reunion or meet each other at the BPMall,SO,or Summit and whatsoever..blablabla~jumpe-II,then citer-II,then CIPIKA CIPIKI(cium pipi kanan,cium pipi kiri),then story morry bout our 2011 experience,then talking-II,then ngumpat-II ing,(memang tak leh lepas)huhuh lol,thats why lah aku tak bape minat sangat nak hang reramai nih,nanti ade je tradisi "anyam  ketupat"..(lalallaalal~)


tralalalalala,maybe kalau aku just duduk rumah,maybe keja yang akan aku selalu buat adalah online,makan,buat kerja sekolah,online,jadi blogger,makan,buat kerja rumah,tolong emak,jadi babysitter for adam and jiyha( lol ),then,singing mcm orang gila,pastu, pastu,hurm,itu je la kot aktiviti aku,ohh ye,and sorry aku bukan lah jenis yang lepak-II kat taman,then jalan-II kerumah kawan... ohhh,tidak,(huhuh),bukannya apa maybe sebab rumah aku tu jauh dengan member aku then,aku memang tak kenal pon dengan budak-II area rumah aku..huhuh


hurm,okelah...let finish it...aku pon dah tak de pape nak ditulis,just harapan aku,biarlah cuti sekolah kali ni,akan menjadi lebih baik dan terurus,semoga semuanya diberkati Allah,dan semoga aku akan lebih bersedia untuk menghadapi tahun 2012, thun dimana segalanya bermula..(cehwaahh)...


okelaaah,hope korang tak rase annoyed bile bce entry aku nih yee,,hehehe..entry kosong je puuunn..huhuh
daa~ assalam....


thanks sudi baca,awak cantik dan handsome sangat..!